Tuesday, June 21, 2011

UPIN & IPIN

3 JUNE 2011
MOI plak yang telebih seronok bila dapat tau yang upin & ipin akan datang ke ipoh....first time tau ni...first time...
tapi yang tak seronoknya opis MOI yang jadi organizer......huhuhu....
pastu...so unsangkerable la pulak bila suddenly MOI terpilih jadi committee member for the event....huahuahua....
event start on 3rd sampaila 5 june...jumaat sampai ahad.....@ Stadium Indera Mulia Ipoh...
kalau ikut schedule MOI duty full day on saturday...the half day on sunday....

so disebabkan off duty on friday...aku pun gi ofis macam biasala...hari Jumaat kan.....MOI pun pakaila kebaya sendat..OOooopppsss!!!
baru je sampai ofis nak masuk lift...tetiba HP ringing...adushhh!! bos call....apehal lak ni??
hhmmmm....bos suh MOI datang site pagi-pagi ni...ada benda yang nak dibuat.....
haaiihhh! MOI dahla pakai high heels ni.....kalau MOI tau pagi-pagi lagi bos dah call! baik MOI pakai pants je...


bila MOI sampai kat stadium...tengok bos tengah rileks.....aku pun rileksla...
hadoi...dah le tak bekpes lagi....ngantuk-ngantukla aku tunggu bos.....
lebih kurang pukul 10am....aku balik ofis....
tak lama lepas tu dapat pula call dari PIC event...kerja lagi....dalam pukul 12pm aku keluar ofis ngan HR....kali ni aku jadi despatch...opismate aku jd driver....coz despatch ngan driver duty kat event....
pukul 3pm baru settle keja....
huhuhu...penat MOI...terkejar kesana-sini.....


4 JUNE 2011
hari ni MOI duty....pagi-pagi keluar sekali ngan encik yusree dan kiddos....
bekpes kat medan selera stadium je....
haziq & husna join perarakan animasi upin & ipin....bukan main excited lagi budak 2 orang tu....
dapat a few goodies dari management team...
tapi yang kesiannya diorang berarak pukul 12pm....coz MB yang akan launch...









5 JUNE 2011
hari ni MOI duty half day je....pukul 2pm MOI balik....


No comments:

Post a Comment